Támogatás, support

Infrastruktúra üzemeltetés

Wordwide Support Solution Kft.

A támogatási szolgáltatások az IT rendszerek üzemeltetőinek munkáját segítik, illetve egészítik ki. Segítségükkel szavatolható a magasabb minőségű rendszerüzemeltetés biztosítása, amely az adott cég vagy szervezet üzleti igényeit maradéktalanul képes kielégíteni. A támogatások körébe tartozhatnak a rendelkezésre állás növelését szolgáló SLA alapon működő re- és proaktív tevékenységek, illetve- az ennél átfogóbb- a működést közép- és hosszútávon meghatározó auditok és tanácsadás.

Az Wordwide Support Solutionben meglévő szakmai tudás és tapasztalat a fejlesztési- és új rendszer bevezetését megvalósító projekteken túl kiválóan kamatoztatható az üzemeltető szervezetek technológiai támogatásában is. A cég a szervezetben megtalálható összes szakmai területen rendelkezik a támogatási szolgáltatás ellátásához szükséges tapasztalattal és adottságokkal, melyek a megfelelő szakembergárdán túl magukba foglalják az ITIL alapokon nyugvó 24 órás call center szolgáltatást; valamint a mérnöki kompetencia oldalon is rendelkezésre álló 7×24 órás ügyeleti rendszert. A Synergon Rendszerintegrátor szakemberei az IT infrastruktúra összes területét lefedő szakmai tudással rendelkeznek, ezért képesek a komplex informatikai rendszerek támogatásának magas színvonalú és hatékony ellátására.

A támogatás, support szolgáltatás főbb jellemzői:

  • Egykapus szolgáltatás, akár összetett rendszerek esetében is
  • Definiált jól működő támogatási folyamatok
  • SLA alapú működés
  • Krízismenedzsment
  • 7×24 órás lefedettség
  • pro- és reaktív szolgáltatások
  • tanácsadói tevékenység
  • Támogatott rendszerek
    • Hálózati infrastruktúra
    • IT biztonság
    • Szoftver infrastruktúra
    • Hardver eszközök: szerverek, tároló rendszerek
    • Alapinfrastruktúra gépterem, passzív hálózati elemek, szünetmentes tápellátás és erősáramú rendszerek.